کسب و کارمدیریت

11 دلیل موفقیت کسب و کار شما

دلایل موفقیت یک کسب و کار چیست؟

یكی از واقعیتهای غم انگیز كسب و كارها این است كه تنها درصد کمی از كسب و كارهای جدید موفق می شوند. به طور متوسط ، از هر 10 کسب و کار جدید فقط یکی زنده مانده است. راه اندازی یک شرکت ، یک کار پر ریسک است. کارآفرینان در هر نوبت با موانع جدیدی روبرو می شوند. همه ما می دانیم که دلایل زیادی برای عدم موفقیت مشاغل وجود دارد ، اما دلیل موفقیت کسب و کار چیست؟ در این مطلبی یازده دلیل موفقیت کسب و کار را بررسی می کنیم.

با بررسی شرکت های موفق ، 11 دلیل موفقیت کسب و کار را خلاصه کرده ایم

1- مدیریت

هر استارت آپ به یک رهبر با دید باز نیاز دارد. در مواقع دشوار ، مدیرعامل نیاز به یک ایده واضح درباره مأموریت نهایی و چگونگی عملکرد شرکت برای رسیدن به آن هدف دارد. یک رهبر خوب کسب و کار در حالی که نیازهای فوری شرکت تازه تاسیس را برطرف می کند ، اهداف طولانی مدت را نیز در ذهن نگه می دارد. می توان مدیریت را اصلی ترین دلیل موفقیت کسب و کار دانست.

2- سرعت در بازار

شما نمی توانید در استارت آپ ها دوم باشید. به خصوص با سرعت توسعه فناوری ، هرچه سریعتر یک استارتاپ بتواند خدمات یا محصولات خود را تولید کند ، شانس بیشتری در ارائه آن به مشتریان دارد. مشاغل جوان باید با صنایع مستقر رقابت کنند. یکی از دلایلی که کسب و کارها موفق می شوند این است که زودتر به مصرف کنندگان می رسند.

3- درک مالی

استارت آپ های موفق می دانند که چگونه باید با یک بودجه مشخص کار کنند. مدیریت امور مالی و دور نگه داشتن یک شرکت جوان از بدهی هایی که توان بازپرداخت آن را ندارد کلید و دلیل موفقیت کسب و کار شما است. شرکتهایی که تازه شروع به کار می کنند باید با بودجه کمتر فعالیت بیشتری را انجام دهند.

4- ارتباطات خوب

دقیقاً مانند مشاغل اولیه ، شرکت های نوپا می توانند با شناختن چند فرد کاملاً مرتبط ، دارای پایگاه شوند. این شرکت ها از شبکه ارتباطات خود برای اولین مشتری ها ، سرمایه گذاران و مربیان خود استفاده می کنند. همانطور که معروف است، دانستنی های شما برایتان کار نمی کند بلکه کسانی که می شناسید کار می کند.

5- فداکاری و تعهد

شرکت های نوپا به رهبرانی احتیاج دارند که مایل به تلاش و کار سخت باشند و به اهداف خود پایبند باشند. این رهبری دیگران را ترغیب می کند که به یک اخلاق کاری دقیق و منطبق با رسالت شرکت متعهد باشند. همه کارکنان نیز باید متعهد به اهداف باشند.

6- پشتکار

حتی وقتی شرایط سخت می شود و راه رسیدن به موفقیت سد می گردد ، استارت آپ ها باید برای رسیدن به موفقیت ادامه دهند. اكثر استارت آپ ها هنگامی كه پول و منابع محدود است یا اختلاف نظر بین بنیانگذاران صورت می گیرد تسلیم می شوند. کسب و کارهای موفق در شرایط طوفانی به قایق خود می چسبند و هدف نهایی خود را در شرایط دشوار نیز به یاد می آورند.

7- انتخاب سریع

استارت آپ های موفق با تغییر مشکلی ندارند. رهبرانی که می دانند چگونه بدون نقشه ی راه واضح، تصمیم گیری های هوشمندانه اتخاذ کنند می توانند از فرصت هایی استفاده کنند که شرکت های محتاط تر از دست می دهند.

8- دانستن نحوه جذب سرمایه گذاران

مذاکرات پولی در دنیای تجارت.

بدون پول ، شرکت ها هرگز نمی توانند از جای خود بلند شوند. رهبران کسب و کارهای هوشمند می دانند که چگونه می توانند سرمایه ایجاد کنند تا به ایده های میلیونی دلخواه خود برسند.

9- اعتماد به نفس

استارت آپ های نوپا به مأموریت و اهداف خود تعهد بی دریغ دارند. بدون اطمینان به موفقیت شرکت ، در صورت مواجهه با موانع اولیه ، استارتاپ از بین می رود.

10- مدیریت کارآمد زمان

هنگام شروع کار هیچ ایرادی وجود ندارد. اگر رهبران یک شرکت به طور شبانه روزی وقت نگذارند ، موفقیت بعید است.

11- اجرا

هر کس می تواند یک ایده میلیون دلاری داشته باشد. راهبری و استراتژی برای عملی کردن ایده لازم است. دانستن نحوه اجرا ، کسب و کارهای موفق را از کسب و کارهای شکست خورده جدا می کند.

منبع

https://www.successharbor.com

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن