بازاریابیکسب و کار

6 نکته اساسی تبلیغات موثر برای جذب مشتری

تبلیغات هدف دار

یکی از سخت ترین کارها برای هر استارتاپ ، تولید تبلیغات موثر همراه با نتیجه ای عالی و بدون کمک آژانس تبلیغاتی و صرف بودجه ای عظیم است. نکته اصلی درگیر کردن مخاطب هدف است ، زیرا برای ایجاد تبلیغات موثر ، این تبلیغات باید به خاطر بماند. حتی با کمترین بودجه ، می توانید با رعایت این شش نکته حیاتی ، تبلیغات موثر برای مشتری ایجاد کنید. تبلیغات موثر یکی از قدم های اصلی در بازاریابی موفق است.

1- طراحی برای محیط تبلیغاتی

 به معنای واقعی کلمه صدها شکل تبلیغات وجود دارد – از تابلوهای تبلیغاتی ، وب سایتها و تاکسی ها ، تا تبلیغات در ساعت دیواری سوپر مارکتها. همچنین محیط تبلیغات گاهی در یک رسانه واحد نیز متفاوت است ، مانند زمانی که مجلات تبلیغات ، چهار رنگ و تبلیغات سایز کوچک را ارائه می دهند. با تفاوتهای ظریف رسانه هایی که انتخاب می کنید ، آشنا شوید و تبلیغات خود را برای برآورده کردن نیازهای ویژه بصری و متناسب با محتویات آنها طراحی کنید.

2- مخاطب درست را هدف قرار دهید

مخاطبان هدف خود را چقدر خوب می شناسید؟ تبلیغات شما باید فوراً نظرها را جذب کند و به زبان خاص آنها ، از جمله شعارهای کلیدی ، با آنها صحبت کند. تبلیغات موثر باید بدون استفاده از جنسیت یا کلیشه های فرهنگی یا ادعاهای اغراق آمیز صحیح به نظر برسد ، بنابراین افراد بطور خودکار می فهمند که پیشنهاد شما مستقیماً به نیازها و خواسته های آنها مربوط می شود.

3- یک نقطه کانونی بصری داشته باشید

غیر از حالتی که در حال ایجاد یک آگهی فروش برای یک روزنامه جهت چندین محصول هستید ، از یک ویژوال چشمگیر برای ارائه تمرکز اصلی استفاده کنید. استفاده از چند تصاویر می تواند باعث شود تبلیغات در فضای کوچک یا تبلیغات آنلاین به هم ریخته و آشفته به نظر برسد. با تبلیغات بسیار رقابتی ، تبلیغ خود را با توجه به طراحی واضح و شفاف ، با یک نقطه کانونی جذاب و عناصر ساده برجسته کنید.

4- یک لحظه “آه” ایجاد کنید

 آیا تاکنون فکر کرده اید که چرا کلمه “جدید” اینقدر در تبلیغات استفاده می شود؟  به این دلیل است که مغز ما در واقع برای اطلاعات جدید هوشیار است. یکی از جالب ترین بخش های ایجاد تبلیغات موثر این است که تبلیغات موفق و عالی قابلیت باز کردن ذهن را دارند. آگهی شما می تواند برای دستیابی به یک هدف یا ارائه بینش منحصر به فرد ، به مشتریان شما روشی جدید نشان دهد. پاداش شما توجه بیشتر مخاطبان و افزایش نرخ پاسخ دهی خواهد بود.

5- باعث شوید اتفاقی بیفتد

هر تبلیغی با ارزشی باید مشتری را برای انجام اقدامی خاص حرکت دهد. اگر در عنوان تبلیغ یک مزیت قوی را برجسته نمایید و جزئیاتی را در متن وارد کنید ، مشتری از دانستن چگونگی استفاده از آنچه که وعده داده شده است ، هیجان زده می شوند. در انتها فراخوان برای اقدام بعدی که مشتری در مرحله بعد باید انجام دهد ضروری است ، این می تواند به معنای خرید یا بازدید از وب سایت شما برای کسب اطلاعات بیشتر باشد. تبلیغات موثر و موفق باعث ایجاد علاقه می شوند و به یاد می مانند و نتیجه می گیرند.

6- فواید قدرتمندی را ارائه دهید

آیا می خواهید عنوانی ایجاد کنید که خوانندگان را به خود جلب کند؟ برای برجسته کردن یک مزیت یا پیشنهاد مطلوب از فواید استفاده کنید. بدانید که مشتریان شما چه چیزی می خواهند که شما ارائه دهید. وعده خود را در اولویت قرار دهید ، سپس از متن تبلیغ خود برای توضیح چگونگی ارائه این مزیت استفاده کنید.

منبع:

www.entrepreneur.com

برچسب ها
نمایش بیشتر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن